In my own world
Nosso amor é como o vento ...Năo posso vę-lo, mas, posso senti-lo ...













03 julij 2008

Looking for ...


... models.

Ja, moja nova, no ne več tako zelo nova obsesija, je postala čisto zares ogromna obesija, brez katere več ne znam živeti. Lahko rečem, da je postala zrak, ki ga diham.

I wish ... želim si fotografirati. Vsak dan nekaj novega in uresničevati svoje ideje, ki jih je ogromno, vsak dan več!

Želim si fotografirati ljudi, obraze, čustva ... Anyone?
Obljubim, da se bom potrudila.

Tjaša

28 Comments:

Super ti gre, dobre fotke in dobre ideje ... Po mojem bomo kar kmalu vidli kakšno naslovnico, made by Tiasha :)

By Blogger Glista Fashionista, at 9:28 dop.  

Pozdravljam idejo in se priporočam za pomočnika in glavni firbec :D

By Blogger C., at 12:24 pop.  

Tjaša, 'požrla' sem vse tvoje fotografije... toliko barvitosti... svežine... energije... Priznam, da me je zamikalo izvedet, kaj bi 'izvlekla' ven iz mene... Keep on doing! :)

By Blogger storyteller, at 12:25 pop.  

Glistaaaa dej dej javi se! :D Oh jst mislim, da so naslovnice še zeeeloooo daleč! :D Tole so čist navadne fotkice iz mojega vsakdanjega življenja, ki so zdej nadomestile pisanje! :D

Carmen ... a dej dej, zakaj pa ne bi bla rajš glavni model! Sejjj si zanč pisala, da si premagala strah! ;)

Storyteller ... marsikej se da narest, tko da sej veš kaj pravijo: PROBAT NI GREH! :D

By Blogger Tjaša, at 1:15 pop.  

Tjaška, strah je res premagan, ampak to še ne pomeni, da je zdej skakanje pred fotoaparati moja velika ljubezen :D

By Blogger C., at 1:39 pop.  

js se ti javm takoj :)

By Blogger Aleš, at 5:10 pop.  

Ah dej no dej Carmen! :D Sej bova samo midve pa eno konc hudo lokacijo mam v mislih! :wink: :wink:

Jeeejjj Aleško ... jupi!

By Blogger Tjaša, at 5:18 pop.  

Jaz spremljam tvoje fotke, so mi všeč, čeprav načeloma ne maram, da so računalniško obdelane, ampak tvoje ne izpadejo 'umetno', ampak bolj na easy ... luškano skratka, upam, da najdeš modele ;)

A uporabljaš photoshop ali kaj drugega? Takšna obdelava vzame kar nekaj časa, kaj?

By Blogger Nihljaj, at 7:49 pop.  

Hvala n.
Uporabljam PS ja, ampak ubistvu nič ne popravljam. Največkrat jih obrežem in dodam različne svetlobne učinke, kot nekakšne filtre! Ja odvisno od slike kok popravljaš, nekatere več, druge manj časa! :)

By Blogger Tjaša, at 11:19 pop.  

tjaša hočm da me slikaš na sejšelih :)))))

By Blogger Aleš, at 4:06 dop.  

Okej, ti častiš pa greva! :D Ni problemčka sploh! :wink:

By Blogger Tjaša, at 8:40 dop.  

Ja, saj filtre sem imela v mislih, ker potem izpade res tako pravljično, predvsem barve in to mi je všeč :) Čim več slikaj, če imaš ideje!

By Blogger Nihljaj, at 11:10 dop.  

eh js castim..kje najds zmer studenta:)))) sej taki fotografi so baje polni dnarja a ves,sm zdej kes pickec :)))

By Blogger Aleš, at 12:03 pop.  

Jaz se javim... :shy
:)

By Blogger Unknown, at 9:44 pop.  

Nefotogenični modeli tudi pridejo v poštev?! ;) V glavenm, veliko sreče pri iskanju modelov in upam, da se lahko kmalu nadejamo novega fotomateriala na tvojem blogu!

By Blogger storyteller, at 12:07 dop.  

Ja ja ja ja Gita ... jeeej! :)
Če si res za mi prosim napiši svoj e-mail pa se bova zmenili! ;)
Jupi je!

By Blogger Tjaša, at 11:57 dop.  

Jst se ti javim ;)

By Blogger Dejzi, at 5:23 pop.  

Superca ... zdej vas pa že je neki pogumnih kandidatov! :)

Sem prou vesela, da so se našli nestrahopetci! :D

Prvi fotošuting mam z Gitko enkrat naslednji teden, potem se lahko pa še midve zmeniva Dejzi! ;)

Jupi jej! ;)

By Blogger Tjaša, at 3:13 pop.  

No prou se bova zmenile ;)

By Blogger Dejzi, at 6:42 pop.  

a js pa smrdim al kaj?? spet zenska diskriminacija....pphhhhhhhhhhh...kenslam vse,phhh...

By Blogger Aleš, at 11:18 pop.  

Tvoj je pa tak k moj! :))

A je na nosu uhan al hot-pixel? ;>

By Blogger BigWhale, at 7:13 dop.  

Jeeeeeeeej najboljšejši fotoaparat maš! :))

Uhan, uhan! ;)

By Blogger Tjaša, at 4:50 pop.  

Se dobr, da ni hot-pixel... K te so pain!

Nikoni so zakon! :P Zadnjic sem bil v Mercator Centru v siski in je mel Canon razstavo. Pa sem sel pogledal in po par minutah se ze obrnem, pa me tam en tip vprasa, ce kaj pomaga. In k sem mu reku, da bom pr konkurenci kupil, je reku: 'Skoda. No, adijo Nikon...'

:))

By Blogger BigWhale, at 11:40 pop.  

Hej hej, Tjaši!

Js se pa toooooooolk rad fotografiram..... Kaj če bi midva nardila en tak foto-sešn???

By Blogger Fan Club Saške Lendero, at 4:54 pop.  

I'm so mad that you have a blog and I can't read it (lol)!
This is Inga from Flickr!
Hi!
:-)

By Blogger Brown Girl, at 5:18 pop.  

Boš objavila fotke s tega 'fotosešna'? :)

By Blogger storyteller, at 11:15 pop.  

A lohk ti prosim pogledaš datum, kdaj si nazadnje napisala blog??? Halo!?!?!?! 3. julija???

No sj js tut nism kej dost boljši. Zgleda, da poletje ni raun čas blogov.

By Blogger Fan Club Saške Lendero, at 12:11 dop.  

hey!

tjaša ful lepe fotke... jst se ti tut lahko javm if you want... hehe

poglej še moj blog če sm dost fotogenična :D :D :D hehe sej se hecam!

ampak res maš lepe fotke... keep on working!

XOXO

By Blogger pika, at 12:20 pop.  

Post a Comment

Powered by Blogger

Tjaša...

To sem jaz...

Moje misli...

Zakladnica misli...

Mehurčki...