In my own world
Nosso amor é como o vento ...Năo posso vę-lo, mas, posso senti-lo ...













16 april 2008

Big time ...



Še 7 dni ... Dooolgih 7 dni ... Kako zelo se mi zadnje 14 dni vleče. Obup. V službi pa je vsak dan bolj neznosno.

Ubistvu že kar sanjam kako pakiram ... čaka me še nekaj zadnjih nakupov, seveda potrebujem en kup stvari, ki pa jih nazadnje v Tuniziji sploh ne bom potrebovala.

Najraje bi spakirala flip flopke, kopalke, brisačo, kratke jeanske in moja ogromna očala. Ampak, nazadnje bom najvrjetneje spakirala veliko preveč ... za vsak slučaj seveda.

Pred odhodom pa me čaka še lov na darilo zanj ... v Tuniziji bo namreč praznoval rojstni dan. Tisto kar si čisto zares želi sem priskrbela že danes, sedaj pa brskam samo še za malenkostmi, ki bodo za piko na i.

Še malo ... čisto malo ...

5 Comments:

Jiiiiiha! Odštevam skupaj s tabo oz. lohk razumem to tvoje navdušenje. Mene je začela grabit "poletna mrzlica" oz. izbira destinacije za najboljše poletne počitnice leta 2008. Ja, me že pošteno meče. Lepo se imejta in še lepše praznujta! :D

By Blogger storyteller, at 9:40 dop.  

Js pa še 12-krat spim, pa grem tudi na morje. Jeeeeeeee!

Je skrivnost, kaj si mu kupila?

By Blogger Fan Club Saške Lendero, at 10:16 dop.  

Jaaa mene poletna mrzlica itak drži vse leto, ko sanjam morje in poletje in sonce ... ampak tole potovanje me bo pa razneslo :)

Tko, da res komi čakam ... praznovanje pa upam, da bo usepelo in da bo šlo vse po načrtih, tko kot sem si zamisnla! :)

Jeeeejjjjjj kok to paše ... že sam ta misel, da bomo kmal na morju ;) Wiha ...

Em jops, ker se bojim, da bo kej kuku na blog ... pol bom pa vse pokvarla! :D

Ti bom napisala na službeni mejl, hehe :)

By Blogger Tjaša, at 4:16 pop.  

Si bom drznil na tvojem blogu narediti malo reklame za moj blog, ok? OK.

Torej, dragi obiskovalci Tjašinega bloga, vabim vas tudi k branju bloga Fan Cluba Saške Lendero na naslovu http://saska-klub.blogspot.com

In zakaj ravno tokrat? Ker sem se v svojem zadnjem blogu dotaknil tega, kako sodelavci vidimo Tjašino vlogo in pomen v sami firmi. Vas zanima?

By Blogger Fan Club Saške Lendero, at 11:43 pop.  

Uuuuu to pa mene zanima, haha :))
Ti kr deli reklamco, moj blog vse prenese! ;)

By Blogger Tjaša, at 8:29 dop.  

Post a Comment

Powered by Blogger

Tjaša...

To sem jaz...

Moje misli...

Zakladnica misli...

Mehurčki...