In my own world
Nosso amor é como o vento ...Năo posso vę-lo, mas, posso senti-lo ...













15 april 2008

I love it ...


Ja, res jih ni veliko, obsesij namreč, so pa zato tiste, ki so toliko večje.

Fotografije so od nekdaj moja strast ... Obožujem jih na takšen in drugačen način ... Nekoč sem jih izrezovala iz revij in časopisov, ter jih hranila v posebne zvezke. Nato pa sem jih vedno raje ustvarjala sama. In na kakšno izmed njih ujela tudi sebe.

Najraje pa sem z njimi ujela trenutke, ki so zame tako zelo pomembni in dragoceni. Fotografije so pač timeless.

Do trenutka, ko sem v roko prijela čisto zares ogromen fotoaparat, je bil moj mali Olympus čisto dovolj. Potem pa sem se zaljubila. Na prvi dotik/pogled/škljoc.

Tako sva z mojim novim Nikonom postala neločljiva. Komaj čakam tistih nekaj prostih trenutkov, ko ga lahko vzamem v roke. In nenazadnje zvok tega bitja je preprosto orgazmičen.

Komaj čakam Tunizijo in njeno čarobnost.

9 Comments:

Želim ti veliko užitkov in predvsem lepih slikic z novim lupčkom :D I know how you feel!

By Blogger Neža, at 7:40 pop.  

Jaaa jupi jej :) Hvala Neži ... Enkrat mormo pa še me organizirat en Slovenski Flickr meeting, da mal poslikamo in podebatiramo :))

Hja sej Goran se baje počuti zapostavljenega, zdej k mam novga lupčka :D

By Blogger Tjaša, at 8:03 pop.  

Heeeey, what was wrong with the Canon guy? :D

By Blogger C., at 8:35 pop.  

Hehe, bravo Tjaša :P Nikon rula :D

Katerega si kupila?

By Blogger Bimmer Girl, at 8:45 pop.  

Carmen Canon je dubu nogco :)

Em kupila sem Nikona d40 ;)

By Blogger Tjaša, at 11:22 pop.  

Tjaši, pa menda ja ne boš rekla, da je škljoc tvojega fotoaparata lepše slišati kakor pa glas tvojega službenega mobitela ;-)

By Blogger Fan Club Saške Lendero, at 9:15 dop.  

Škljoc fotoaparata je zadnje čase nekaj najlepšega kar se da slišati :) (OMG, kdo bi si mislu, da bom js to kdaj rekla:))

Že v redu (glede noge, ki jo je Canon dobil), sej zato ga imam pa js toliko raje :D

By Blogger C., at 10:11 dop.  

Joj Dejko ... a veš kako lepš, veeliiikkk lepš! :D Zvok službenega telefona mi povzroča nočne more! hihi

A ne Carmen? So true ... Hja veš Canončka ni blo več tistega k sm ga jst hotla, tko da potem je pač zmagal Nikon :)
Ampak jst mislm, da se je tist najin decemberski kakav s smetano, zdej že počasi prenesu v pomladanski đusek, tko da se lahko dobimo enkrat po prvomajskih praznikih ... pa gremo đuskat in škljocat ;)

By Blogger Tjaša, at 7:23 pop.  

Uuu, pa res :S It's a deal - če preživim službene prvomajske praznike :)

By Blogger C., at 9:11 pop.  

Post a Comment

Powered by Blogger

Tjaša...

To sem jaz...

Moje misli...

Zakladnica misli...

Mehurčki...