In my own world
Nosso amor é como o vento ...Năo posso vę-lo, mas, posso senti-lo ...













23 april 2008

Tunisia ...



Tako ... Moj ogromni kovček je spet do zadnjega kotička zapolnjen. Še včeraj sem razmišljala, da bi bila zelo dobra ideja, če si kupim manjšega, samo tako bi doma pustila ogromno stvari, ki jih najverjetneje sploh ne bom potrebovala. Pa nič zato.

Pravzaprav sem tako zelo zmatrana, da še komaj razmišljam ... Komaj čakam sonce, morje, pesek ... lahkotna oblačilca.
Komaj čakam, da se usedem na letalo ...

Verjetno sem nora, ker me skrbi kako bodo preživeli brez mene. In najverjetneje bom zaradi tega tudi vsake pol ure čekirala svoj telefon.
Am I really that crazy?

Hope not ... Tunisia here we come!

11 Comments:

Imej se noro fajn! Telefon pa kar izklopi ;)

By Blogger storyteller, at 10:02 dop.  

Hvala :) Bom probala ... čeprou no ja, sigurno ga ne bom! :D

By Blogger Tjaša, at 10:54 dop.  

Bejba, lepo se imej pa nasonči se še za nas! Pa kak lep kup slikc prnesi domov ;) Papa

By Blogger Bimmer Girl, at 12:52 pop.  

Tjaška, telefon pusti doma (čeprav sm js zadnja, ki ti lahko kaj takega svetuje) :) Fotoaparat pa obvezno zraven, potem pa greva že končno na tist kakav/kavo/vodo/čaj/sok :)

By Blogger C., at 8:29 pop.  

hef fan tiashka & G.:)

By Blogger tamara tea, at 12:02 dop.  

Lepo lepo se mejta, telefončku pa le privošči kakšen dan dopusta ;)

By Blogger Evie, at 3:43 pop.  

Hej, Tjaši

Zares lepo preživi teh nekaj dni, uživaj in tudi moje priporočilo se glasi: "Izklopi telefon!"

Papa

By Blogger Fan Club Saške Lendero, at 12:00 dop.  

Tjaši, uživajta! Res! Naužij se sončka in vsrkaj ga vase!
Kar pa se tiče telefona, IZKLOPI GA! Nujno!

By Blogger Anja, at 1:02 pop.  

Hehe očitno smo vi za to, da telefon ali pusti doma ali ga vsaj izklopi ;)
Uživajta maximalno ;) še za nas

By Blogger Dejzi, at 7:22 pop.  

HEJ, TJAŠI!

Tole ti morm pa nujno povedat- se spomniš Matjaža G.? Itak, da se ga spomniš. Tip, ki piše knjige, jih nato podarja, potem pa prosi, če mu jih lahko obdarjenci vrnejo :-)

Tip v mesecu maju snema videospot, in to kar na Ljubljanskem gradu, glavna igralka pa bo nihče drug kot Violeta Tomič...

No, tole se mi je zdela tolk nujna informacija, da sem ti jo kar na blog natipkal- sigurno ga boš prej čekirala kakor mejl ;-)

Papa

By Blogger Fan Club Saške Lendero, at 10:03 pop.  

Hja Tjaša is back to Slovenia :)
Imela sva se noro noro lepo ... slikc sem našklocala okoli 500 :D

Telefon je bil večino časa v sefu, tko da mi noben ni moril :)

Poročilo pa sledi počasi, ko pridem k sebi in se naspim :)

Oh joj Dejko ... :D Tole je pa res vunder kind :D Sej ne morem vrjet, jaaoo :))
Violeta Tomič ... kristus ... pol bo ziher kej čarovniškega :D

By Blogger Tjaša, at 10:15 dop.  

Post a Comment

Powered by Blogger

Tjaša...

To sem jaz...

Moje misli...

Zakladnica misli...

Mehurčki...