In my own world
Nosso amor é como o vento ...Năo posso vę-lo, mas, posso senti-lo ...













18 april 2008

Kalipso ...



... Prazna, dušeča Ljubljana, razgret beton, naveličani obrazi na opustošenih ulicah. Z Lauro tavava po mestu in kot ponavadi s kavami, sladoledi in cigaretami poskušava zamašiti slabo vest, in tkeva nove mantre, da bo jutri drugače, ah, da bova skupaj zgrabili življenje za roge, za volan, za uzde, za karkoli. Nekaj znancev poseda na stolčkih pod senčniki, v zraku visi hrepenenje, amputirano s prazno denarnico. Vročina je gosta, težka, nevzdržna. Omagava in se sesedeva na teraso najine kavarnice na Trubarjevi. Pod senčniki je še bolj vroče kot na ulici ...

Vesna Milek, Kalipso


7 Comments:

Tjaša, js sem tole knjigo prebrala že trikrat...
Vesna Milek zmaga! In tale njena knjiga... tako blizu mi je njen način pisanja...

By Blogger Anja, at 11:00 dop.  

Super je res ... jst sem jo dobila za rojstni dan, ampak sem jo šele včeri začela brat in je super :)
Tole je odlomek šele iz začetka knjige, ampak me je čist impresionirala! :)

By Blogger Tjaša, at 1:28 pop.  

In še en odlomek je...
"Zato menda živim. Za tiste redke stike z ljudmi, zaradi katerih ima popoldne drugačen okus!"

(tole je čist iz glave napisano... popravi me, ko prideš do tja :))

Veliko užitka pri branju še naprej :)

By Blogger Anja, at 4:02 pop.  

Aja... menda je "popoldan v stari ljubljani"

hehe :o)

By Blogger Anja, at 4:03 pop.  

Hmm pomoje bom jst to knjigo kr požrala :) Res je supeeerr!
Ko bom tam pa napišem odlomek ;)

By Blogger Tjaša, at 7:52 pop.  

Aaa, mela sem jo prešnji teden doma, pa jo je mami brala, ker sem se jaz mogla učiiit (in ker sem že tko zabila en teden zaradi Kafke na obali). :/

Zdej sta me pa tko "narajcali", da grem jutr takoj po izpitu nazaj v knjižnico po Kalipso. :)

By Blogger Ninx, at 10:04 dop.  

SUSJEDA

Gledao sam je preko puta kako brise prah sa knjiga,
i pomislih: da bi bar mogla tako da izbrise prazninu u mojoj dusi.
Pokreti su joj bili lagani,
nježno je sa rukom prelazila sa knjige na knjigu,
sa police na policu.
Lice joj je bilo opusteno,
pogled pun topline i...

…i osetio sam mir u njenoj dusi.
U svom svijetu tamo preko puta,
dodirivao sam je pogledima,
za koje nije zunala.
To je bio trenutak…, jedan od onih
u koje uđeš i ostaneš u njima,
koji traju bezkonačno, bez oblika.
Sto više sam je više gledao,
osijecaj blizine bio je veci.
Postajala je sve više moja…

…Moja susjeda, tako daleka a opet tako samo MOJA.

By Blogger spehnakruhu, at 4:11 pop.  

Post a Comment

Powered by Blogger

Tjaša...

To sem jaz...

Moje misli...

Zakladnica misli...

Mehurčki...