In my own world
Nosso amor é como o vento ...Năo posso vę-lo, mas, posso senti-lo ...













19 maj 2008

High hopes ...



Nisem še obupala ... navsezadnje je bilo pisanje vedno moja velika ljubezen, papir in tipkovnica pa sta bila tista , ki sta prenesla vse moje pisarije.

Pravzaprav nikoli nisem obupala, ponavadi sem se ravno v najtežjih trenutkih zatekla prav k pisanju. Na tipkovnico sem vedno izlivala svojo dušo in marsikateri občutek delila, s popolnimi neznanci, pred katerimi nikoli nisem zapirala svojega sveta.

Vse do danes ... ko prav težko napišem tistih nekaj besed. Občutek je prav nenavaden, kot da ljudje preprosto ne razumejo, potem pa sem deležna nešteto vprašanj, na katera pravzaprav nočem odgovarjati.

Vedno sem živela v svojem posebnem svetu, pravzaprav čisto nič drugačnem, kot takrat večina najstnic, in sedaj mladih žensk ... pa sem vseeno bila drugačna in za mnoge popolnoma nerazumljiva.

Nočem zaklepati in skrivati svojega sveta, le pisarij ne bo toliko veliko, kot jih je bilo ...

7 Comments:

Vidim, da nas je veliko prišlo do te točke ...

Pa vseeno tu pa tam se še vseeno malce oglasi, da nas pozdraviš. :)

By Blogger lil` mya, at 11:24 pop.  

Pa res ogromno ljudi obupuje nad pisanjem bloga zadnje čase ... Mogoče res vsak pride nekoč do te točke ...

By Blogger Nihljaj, at 9:34 dop.  

Na nek način sem prav majčkeno vesela ko vidim, da nisem sama v tem :) Nihanja razpoloženja so očitno trenutno "in".

Tjaška, kdaj bo že ta kava, a? :D A te bom morala prit v službo obiskat? :)

By Blogger C., at 12:36 pop.  

Lil'mya ... Nisem še čisto obupala ;)

n. ... Sicer nisem še čisto obupala, ampak volje pa res nimam več tolk kot všasih.

Carmen ... Ja očitno res :D
Amm četrtek 18.30 :))

By Blogger Tjaša, at 3:13 pop.  

hehe mnogo smo jaki a? jaz bom pisala zase, ti pa bi tudi mogla. Je pa fajn če se vsake tok malo javiš ;) da vidimo kako je kaj s tabo.

By Blogger Dejzi, at 7:53 pop.  

Bi z veseljem prišla, pa grem že jutri popoldan domov, ker v četrtek zjutraj DELAM! :)

Naslednji teden?

By Blogger C., at 8:03 pop.  

O jej Carmen ... za naslednji teden pa še ne vem kako in kaj bo v službi, tko da ti javim pa se zmenimo! ;)

Oh Larika to pa sigurno :) Sej sm napisala, da me ni še čist čist minil :D Tko, da vsake tok časa bom sigurno kej še napisala! ;)

By Blogger Tjaša, at 7:50 pop.  

Post a Comment

Powered by Blogger

Tjaša...

To sem jaz...

Moje misli...

Zakladnica misli...

Mehurčki...